Še vedno se med vodilnim kadrom najdejo tudi takšni, ki imajo pomisleke glede uvedbe informacijske tehnologije in zato obstaja nevarnost, da njihova podjetja zamudijo trenutek, ko se je potrebno odločiti za nov način poslovanja. S tem, ko organizacija še vedno posluje po starem načinu, se ji dela ogromna škoda, za katero so krivi predvsem managerji, ki niso naklonjeni takemu procesu strateškega planiranja in prenovi poslovanja, ki bi vodila v sodoben način poslovanja. Od sodobnih vodij se zahteva, da so izkušeni in izobraženi in navajeni, da se hitro prilagajajo spremembam, da so sposobni delati z več različnimi nivoji ljudi naenkrat. Uspejo lahko tudi radovedni, vedoželjni, tisti, ki radi nabirajo izkušnje na več področjih ter dobljene izkušnje prenašaja iz enega področja v drugega.
Zelo zaželjen je tudi podjetniški duh in inovativnost. Za uspeh podjetja se je večkrat potrebno tudi osebno odreči večim stvarem, zaželjana je predanost trenutnemu delu, potrebno je veliko tveganja, za kar manager rabi veliko poguma. Vedno morajo voditi organizacijo tako, da so strategija, planiranje in infrastruktura usklajene z zahtevanim, zaželenim stanjem (http://www.sciencedirect.com/science?_...7&md5=f4549967cb4c085dccb1a2b8407832b).
Nosilci sprememb v podjetju so najpogosteje informatiki, ki se po svojih najboljših močeh lotijo naloge. V praksi se pogosto vse zaključi z zaključkom projekta, kako nadaljevati pa ni opredeljeno. Tako je potrebno vlogo informatike po zaključku prenove in informatizacije poslovanja načrtovati in voditi v skladu s cilji organizacije. Pogosto se zgodi ravno obratno, to pa pripelje v stanje pred spremembami. Po končani prenovi je potrebno pridobitve ohraniti, formalizirati njihovo upravljanje ter opredeliti nadaljni razvoj procesov in sistemov. To je še posebej pomembno, da ohranimo ustvarjalnost in ne slonimo na minulih rezultatih. Zavedati se moramo, da obstoječe stanje postopoma izniči pridobljene koristi. Vodstvo podjetja in informatiki so se dolžni izogniti takšnemu razpletu ter nadaljevati prosec prenove in informatizacije poslovanja (Cerovšek, 2008, str. 103 - 107).
Zavedati se moramo, da lahko samo s celovito prenovo informatizacije poslovnih procesov vplivamo na dvig poslovne uspešnosti. Če dodamo še proaktivno vključevanje informatike v strateške projekte podjetja in polno podporo vodstva, uspeh ne izostane (www.mojedelo.com/local/3/hr-center/novosti/druge-zanimivosti/@1956/prenova-in-informatizacija-poslovnih-procesov.aspx).
Pristopa prenove poslovnih procesov in strateško načrtovanje sta izjemno koristna k informatizaciji poslovanja. Dejstvo je, da jih je vedno potrebno kombinirati, zato se mora vsako podjetje odločiti, s katerim pristopom bo pričelo svoje projekte informatizacije poslovanja. Pri tem nas lahko vodi spoznanje, da je prenova poslovnih procesov lahko primeren pristop le v primeru, da gre za omejene poslovne cilje prenove operativnih poslovnih procesov. V primeru, da želi podjetje z informatizacijo poslovanja zagotoviti udejanjanje njihovih strateških usmeritev, pa je potrebno pričeti tudi strateško načrtovanje. Analiza poslovnih procesov je lahko v tem primeru vzporedna naloga, ki se vključuje v strateški načrt predvsem pri analizi razkoraka med obstoječim in ciljnim sistemom ter pri opredelitvi poslovnih ciljev prenove poslovnih procesov (http://www.vizija.si/poslovna-informatika/clanki/prenova-in-informatizacija-poslovnih/).
Ni komentarjev:
Objavite komentar