sreda, 21. april 2010

1. UVOD

Živimo v času izredno hitro spreminjajoče se informacijske tehnologije, zaradi katere se spreminja tudi način življenja ljudi ter način delovanja podjetji, želje in potrebe posameznikov oziroma fizičnih oseb. Z globalizacijo se povečuje konkurenca, z njo pa se vse bolj izraža tendenca po zniževanju cen. Tako morajo podjetja, poleg zunanjih virov, iskati tudi notranje vire za zniževanje stroškov. To lahko med drugim dosežejo tudi s pomočjo prenove in informatizacije poslovanja, ki poleg nižjih stroškov in krajšega poslovnega cikla, omogoča tudi večjo učinkovitost in konkurenčnost, predvsem pa v poslovanje vpelje praktičnost.

Pomembno je vedeti, da prenova predstavlja predvsem zasuk v načinu poslovanja. Podjetja vsega sveta lahko s pomočjo elektronskega poslovanja svoje trženjske napore usmerjajo tudi h kupcem zunaj meja svojih držav, zato lahko govorimo tudi o informatizaciji poslovanja. Internet podjetjem omogoča, da lahko kupce s kateregakoli konca sveta dosežejo le s postavitvijo ene same spletne strani. Brez dodatnega oglaševanja sicer ni veliko možnosti, da bo potencialni kupec na internetu našel prav njih, z ustreznimi metodami pa je mogoče doseči velik odziv. Ne govorimo pa samo o internetu, ampak še o veliko drugih možnostih, ki to ponujajo.

Zaradi vse močnejše in agresivnejše konkurence na slovenskem trgu, si morajo tudi podjetja v Sloveniji za pridobitev novih kupcev in za ohranjanje obstoječih, tako na področju pravnih kot fizičnih oseb, nenehno prizadevati, da gredo v korak s časom, iskati vedno boljše rešitve svojega poslovanja, ki lajšajo poslovanje ter iskati storitve, ki jih bodo ločile od konkurenčnih podjetij. Le tako lahko posamezno podjetje ostane konkurenčno in prepoznavno ter se ne izgubi v množici podobnih podjetij na trgu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar